„Klaipėda ID“ pristatė savo rezultatus, šių metų tiksluose – paslaugų centro pritraukimas

„Klaipėda ID“ pristatė savo rezultatus, šių metų tiksluose – paslaugų centro pritraukimas

Paskutinę sausio mėnesio dieną Klaipėdos ekonominės plėtros agentūra VšĮ „Klaipėda ID“ Kultūros fabrike verslo, švietimo ir viešojo sektoriaus atstovams pristatė 2018-ais metais pasiektus agentūros rezultatus, esamus produktus bei 2019-ųjų metų planus.

Apie praėjusius metus

2018-aisiais metais, atsinaujinus „Klaipėda ID“ komandai, pasitvirtinus organizacijos strateginius tikslus bei sukūrus agentūros identitetą, buvo imtasi pirminių, prioritetinių veiklų – išgrynintos Klaipėdos miesto stiprybės ir silpnybės, skirtos tiek konkurencingai pozicionuoti Klaipėdą tarptautinėje erdvėje, tiek prisidėti prie efektyvių Klaipėdos investicinės aplinkos gerinimo darbų. Renginio metu agentūros direktorius Simas Simanauskas pristatė minėtas Klaipėdos stiprybes ir išskirtinumus bei istoriją (metodiką), kaip šie Klaipėdos privalumai pozicionuojami užsienio verslui.

„Klaipėda užsienio investuotojui yra patraukli savo geografine lokacija, talentais, konkurencingais kaštais, puikia infrastruktūra, stipria jūrine ir inžinerine tradicija bei puikia gyvenimo kokybe“, – apie Klaipėdos investicinę aplinką kalbėjo S. Simanauskas.

Renginio metu buvo pristatytos praėjusių metų strateginės veiklos bei agentūros pasiekti rezultatai, susiję su investicinės aplinkos gerinimu, investicijų pritraukimu, verslumo skatinimu ir miesto rinkodara. Taip pat buvo apžvelgta 2018-ųjų Klaipėdos ekonominė situacija bei pateiktos analizės išvados (Klaipėdos ekonominę apžvalgą galite parsisiųsti čia).

Klaipėdos investiciniai produktai

Vienas svarbiausių 2018-ųjų metų „Klaipėda ID“ rezultatų – sukurti keturi investiciniai Klaipėdos produktai, skirti automobilių pramonės, jūrinės automatizacijos, logistikos ir paslaugų sektoriams. Didžiausias dėmesys renginio metu buvo skirtas paskutiniajam – paslaugų produktui, kadangi būtent šio sektoriaus investuotoją agentūra ir sieks pritraukti 2019-aisiais.

Simanauskas paslaugų centro pritraukimą įvardijo kaip iššūkį Klaipėdai, kurį, siekiant sukurti jauniems žmonėms patrauklias darbo vietas, reikia priimti kuo greičiau. Nors uostamiestis yra žinomas kaip stiprus pramonės miestas su tarptautinėmis įmonėmis, Klaipėdoje jau dabar veikia keli paslaugų centrai. Tiesa – jų negana, tad jau šiais metais bus pradėti vykdyti aktyvūs pardavimai bei rinkodara tikslinėms įmonėms.

Kas laukia 2019-aisiais?

Renginio metu agentūros direktorius pristatė numatomas šių metų strategines veiklas bei rodiklius, kurių bus siekiama. „Klaipėda ID“ ir toliau dirbs su investicinės aplinkos gerinimu bei patrauklesnių sąlygų verslui sukūrimu, pristatys dar du Klaipėdos vertės pasiūlymus-produktus (t.y. jūrinių konstrukcijų ir bioekonomikos), skatins verslumą, bendradarbiaudama su savivaldybe bei švietimo įstaigomis, prisidės ir prie talentų pritraukimo į miestą bei didins Klaipėdos miesto patrauklumą.

 

Parengta paga Klaipėda ID pranešimą spaudai.