Startuoja BSTC projekto rinkodaros kampanijos Austrijoje ir D. Britanijoje

Startuoja BSTC projekto rinkodaros kampanijos Austrijoje ir D. Britanijoje

Siekiant padidinti Baltijos jūros regiono žinomumą ir prisidėti prie tarptautinių turistų augimo regione, BSTC projektas pradeda savo Sumanios kelionės krypties (ang. Smart Destination) kampanijas Austrijos ir Jungtinės Karalystės rinkose. Kampanijos skirtos potencialiems lankytojams, kelionių operatoriams ir žiniasklaidai.

Vykdant projektą, praėjusiais metais buvo sukurti nauji turistiniai maršrutai, kuriuos galima rasti interneto svetainėje www.balticsea.travel. Rinkodaros kampanijos prisidės prie tolesnio maršrutų populiarinimo bei informacijos sklaidos apie Baltijos jūros regioną, kaip turistinės traukos vietą, vertą aplankyti ne tik vasarą, bet ir ne sezono metu.

Susitikimai su turo operatoriais

2019 m. sausio 24 d. Vienoje (Austrija) įvyko pirmasis susitikimas su turo operatoriais. „Hilton Vienna Danube Waterfront Hotel“ vykusiame renginyje dalyvavo 50 pagrindinių Austrijos kelionių organizatorių ir žiniasklaidos atstovų. Seminarai ir pristatymai buvo skirti populiarinti BSTC turizmo produktus, jų paslaugų teikėjus ir Baltijos jūros regioną kaip patrauklų kelionės tikslą. Danijos, Lietuvos, Lenkijos ir Vokietijos paslaugų teikėjai buvo itin suinteresuoti regionų bendradarbiavimu ir aktyviai dalyvavo pristatymuose.

Po spalį Gdanske vykusio kelionių organizatorių seminaro, BSTC atstovai taip pat dalyvaus ir šių metų birželio 16–18 dienomis „CITY“ parodoje Londone, kurią organizuoja ETOA (European Tour Operator Association). 25 ES šalys turės galimybę susitikti su kelionių organizatoriais, internetiniais tarpininkais, didmenininkais ir MICE specialistais. BSTC dalyvaus B2B renginyje, kuriame susitiks su kelionių organizatoriais.

Visa informacija apie susitikimus, bendradarbiaujant su turo operatoriais, bus viešinima žiniasklaidoje bei internetiniuose komunikacijos kanaluose, taip siekiant populiarinti Baltijos jūros regiono bei BSTC projekto turistinių produktų žinomumą ir patrauklumą turistams. Inforacijos paketai, teikiami žiniasklaidai, bus itin išsamūs ir skirti konkrečioms tikslinėms grupės, o dėmesys bus sutelktas į visų projekto partnerių bei Baltijos jūros regiono vizualią reklamą.

Vieši reklaminiai renginiai

BSTC projekto partneriai šiuo metu organizuoja dvi B2C reklamos kampanijas Vienoje bei Londone. Šių metų gegužę dvi dienas Vienos prekybos centro „City City South“ (SCS) svečiai galės pasinerti į atpalaiduojantį ir įvairiapusišką Baltijos jūros regiono pasaulį. Su šūkiu „Atsipūsk“, pasiūlysime atsikvėpti nuo įtemptos dienos: vaizdo ekrane bus rodomi vaizdai iš Baltijos jūros pakrantės, o svečiai gali mėgautis „kulinarine ekskursija“ po Baltijos jūros šalis bei atsipalaiduoti paplūdimio kėdėse.

Taip pat šiemet Londone bus organizuojama ir antroji tokia reklamos kampanija.

Pažintiniai vizitai

Įgyvendinant projektą, bus organizuojami įvairūs pažintiniai vizitai: kelionių organizatoriai ir žiniasklaidos atstovai bus kviečiami į ekskursijas po Baltijos jūros regioną. Kelionės atskleis unikalių turizmo pasiūlymų įvairovę ir pakvies susipažinti su naujais turistiniais produktus bei paslaugomis. Kelionės vyks Baltijos jūros pakrantėmis per Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos ir Danijos šalis, taip atkreipiant dėmesį į tai, koks įvairiapusis šis regionas gali būti ir kiek daug jis turi pasiūlyti.

Daugiau informacijos apie turistinius produktus, sukurtus BSTC projekto šalyse – Lietuvoje, Lenkijoje, Danijoje ir Vokietijoje – rasite adresu https://balticsea.travel/