Startuoja BSTC projekto rinkodaros kampanijos Austrijoje ir D. Britanijoje

Startuoja BSTC projekto rinkodaros kampanijos Austrijoje ir D. Britanijoje

Siekiant populiarinti Baltijos jūros regioną bei prisidėti prie tarptautinių turistų apsilankymų skaičiaus augimo regione, pradedamos BSTC projekto viešinimo kampanijos Austrijos ir Jungtinės Karalystės rinkose. Kampanijos skirtos potencialiems svečiams, kelionių operatoriams ir žiniasklaidai.

Vykdant projektą, praėjusiais metais buvo sukurti nauji turistiniai maršrutai (www.balticsea.travel). Rinkodaros kampanijos prisidės prie tolimesnio maršrutų populiarinimo bei informacijos sklaidos apie Baltijos jūros regioną, kaip turistinės traukos vietą – vertą aplankyti ne tik vasarą, bet ir ne sezono metu.

Susitikimai su turo operatoriais

2019 m. sausio 24 d. Vienoje (Austrija) įvyko pirmasis susitikimas su turo operatoriais. „Hilton Vienna Danube Waterfront Hotel“ vykusiame renginyje dalyvavo 50 pagrindinių Austrijos kelionių organizatorių ir žiniasklaidos atstovų. Danijos, Lietuvos, Lenkijos ir Vokietijos paslaugų teikėjai buvo itin suinteresuoti regionų bendradarbiavimu ir aktyviai dalyvavo pristatymuose.

Po spalį Gdanske vykusio kelionių organizatorių seminaro, BSTC atstovai taip pat dalyvaus ir šių metų birželio 16–18 dienomis „CITY“ parodoje Londone, kurią organizuoja ETOA (European Tour Operator Association). 25 ES šalys turės galimybę susitikti su kelionių organizatoriais, internetiniais tarpininkais ir kt. BSTC projekto atstovai dalyvaus B2B renginyje, kuriame susitiks su kelionių organizatoriais.

Visa informacija apie susitikimus, bendradarbiaujant su turo operatoriais, bus viešinima žiniasklaidoje bei internetiniuose komunikacijos kanaluose, taip siekiant populiarinti Baltijos jūros regiono bei BSTC projekto turistinių produktų žinomumą ir patrauklumą.

Vieši reklaminiai renginiai

BSTC projekto partneriai šiuo metu organizuoja dvi B2C reklamos kampanijas Vienoje bei Londone. Šių metų gegužę dvi dienas Vienos prekybos centro „City City South“ (SCS) svečiai galės pasinerti į atpalaiduojantį ir įvairiapusišką Baltijos jūros regiono pasaulį. Su šūkiu „Atsipūsk“, pasiūlysime atsikvėpti nuo įtemptos dienos: vaizdo ekrane bus rodomi vaizdai iš Baltijos jūros pakrantės, o svečiai gali mėgautis „kulinarine ekskursija“ po Baltijos jūros šalis bei atsipalaiduoti paplūdimio kėdėse.

Taip pat šiemet Londone bus organizuojama ir antroji tokia reklamos kampanija.

Pažintiniai vizitai

Įgyvendinant projektą, bus organizuojami įvairūs pažintiniai vizitai: kelionių organizatoriai ir žiniasklaidos atstovai bus kviečiami į ekskursijas po Baltijos jūros regioną. Kelionės atskleis unikalių turizmo pasiūlymų įvairovę ir pakvies susipažinti su naujais turistiniais produktus bei paslaugomis. Kelionės vyks Baltijos jūros pakrantėmis per Lietuvos, Lenkijos, Vokietijos ir Danijos šalis, taip atkreipiant dėmesį į tai, koks įvairiapusis šis regionas gali būti ir kiek daug jis turi pasiūlyti.

Daugiau informacijos apie turistinius produktus, sukurtus BSTC projekto šalyse – Lietuvoje, Lenkijoje, Danijoje ir Vokietijoje – rasite internetiniame puslapyje https://balticsea.travel/.